Studiujesz? Planujesz otworzyć własny biznes? Masz głowę pełną pomysłów, ale nie wiesz jak je zrealizować? Szkolenia i wysokie wsparcie finansowe udzielane w ramach konkursu „Gdyński Biznesplan” pomoże spełnić Twoje marzenia o własnej działalności gospodarczej! Nie zwlekaj i zgłoś swój pomysł już teraz! Formularz zgłoszeniowy należy wypełnić do 31 stycznia.
Konkurs skierowany jest do studentów – autorów pomysłów biznesowych, którzy myślą o założeniu własnej działalności gospodarczej, ale nie posiadają jeszcze wystarczającego doświadczenia czy odpowiednich środków na ich realizacje.
Jak działa „Gdyński Biznesplan”?
W konkursie liczą się przede wszystkim ciekawe i innowacyjne pomysły przyszłych przedsiębiorców. Studenci, którzy wypełnią formularz zgłoszeniowy i przejdą do II etapu, otrzymają wsparcie w postaci rozbudowanego programu szkoleń, konsultacji i warsztatów. – Jedną z największych wartości konkursu jest dostęp do niezwykle fachowego doradztwa, które na rynku bywa drogie albo w ogólne niedostępne dla młodych ludzi – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.
Eksperci doradzą m.in., jak prawidłowo przygotować biznesplan, zbadać rynek, skonstruować budżet, jak i gdzie szukać klientów, jak promować swoje produkty i usługi, dobrze prezentować biznesowe pomysły, i jakie kwestie prawne trzeba wziąć pod uwagę prowadząc własną działalność gospodarczą.
Do zdobycia nagroda główna w wysokości 30 tys. zł i szereg cennych nagród rzeczowych. Jury konkursowe przyzna także wyróżnienie w wysokości 15 tys. zł, które może zostać rozdzielone maksymalnie na 3 projekty.
Jak wziąć udział?
Do 31 stycznia należy wypełnić prosty formularz i 6 lutego sprawdzić, czy zgłoszony pomysł zakwalifikował się do kolejnego etapu.
Uwaga! Uczestnik konkursu może złożyć tylko jeden formularz zgłoszeniowy. W przypadku zgłoszenia jednego pomysłu biznesowego przez zespół, każdy z członków zespołu musi być aktywnym studentem i wypełnić odrębny formularz zgłoszeniowy (wpisując ten sam tytuł biznesplanu).
Udział w „Gdyńskim Biznesplanie” dla wielu finalistów poprzednich edycji okazał się pierwszym krokiem do sukcesu w różnorodnych branżach, jak IT (Łukasz Osowski z syntezatorem mowy IVONA), branża kolejowa (Kamil Hajduk i firma Bahati Rail) czy kosmetyczna (Izabela Ryska – kosmetyki naturalne).
„Gdyński Biznesplan” ma charakter ogólnopolski. Gdynia organizuje go nieprzerwanie od 2003 roku. Jego celem jest promocja przedsiębiorczości oraz wsparcie osób, które swoją przyszłość wiążą z własną działalnością gospodarczą, ale nie posiadają jeszcze odpowiedniego zaplecza (środków, lokalu, know-how). Co roku w konkursowe szranki staje kilkaset osób.
Konkurs można też śledzić na Facebooku i na stronie Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości
mat.prasowe